۱- از یک مرورگر بروز مانند گوگل کروم، فایرفاکس یا مایکروسافت اج (Edge) روی کامپیوتر، موبایل یا تبلت خود استفاده کنید. مرورگرهایی مانند اپرا و سافاری سازگاری مناسبی با چارتیکس ندارند.
۲- مرورگرهای خود همیشه بروزرسانی کنید. چرا که چارتیکس از آخرین تکنولوژیهای وب استفاده میکند و در صورتی که مرورگر شما بروز نباشد، ممکن است در کار با سایت دچار اختلال و مشکل شوید.
۳- تاریخ میلادی و ساعت کامپیوتر یا موبایل خود را به طور دقیق تنظیم کنید. در صورتی که تاریخ و ساعت دستگاه شما تنظیم نباشد، در مشاهده قیمتهای صحیح و تغییرات قیمتی دچار مشکل خواهید شد.
۴- در زمان خرید اشتراک حتما فیلترشکن خود را خاموش کنید. در صورتی که فیلترشکن در زمان خرید اشتراک فعال باشد به احتمال بسیار زیاد پرداخت شما ناموفق خواهد بود.
بهترین مرورگر با سازگاری بسیار عالی Edge می باشد که می توانید از طریق لینک زیر دانلود کنید.
برای دانلود آخرین نسخه مرورگر Chrome از طریق لینک زیر اقدام کنید.
برای دانلود آخرین نسخه مرورگر ّFirefox از طریق لینک زیر اقدام کنید.
برنامه زیر رو دانلود و نصب کنید. این برنامه به طور خودکار تاریخ صحیح میلادی و ساعت ایران رو از اینترنت دریافت و برای شما تنظیم میکنه. همچنین اگر منطقه زمانی شما روی ایران تنظیم نشده میتونید تنظیمش کنید.
در صورتی که مشکل شما نیاز به پشتیبانی کارشناسان بخش فنی چارتیکس داشته باشد، ابتدا بایستی نرم افزار AnyDesk را از طریق دکمه مربوطه دانلود و نصب کرده و سپس کد اتصال به سیستم را به کارشناس مربوطه دهید تا مشکل شما به صورت از راه دور بررسی و مرتفع شود.