"}}]}
سئوالات متداول

1. چارتیکس چیست؟

چارتیکس یک سرویس تحت وب است که به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به نصب برنامه‌های خاص و انجام تنظیمات پیچیده، از نمودارهای بازار داخلی به راحتی استفاده کنید.

2. آیا در چارتیکس امکان خرید و فروش وجود دارد؟

خیر. چارتیکس صرفا پلتفرمی برای مشاهده نمودارها و استفاده از ابزارهای تحلیل تکنیکال است و با توجه به غیرقانونی بودن خرید و فروش طلا و ارز در فضای مجازی، هیچگونه خدماتی در زمینه خرید و فروش ارائه نمی‌دهد.

3. آیا میتوان قبل از خرید اشتراک به صورت آزمایشی از سامانه استفاده کرد؟

بله. این امکان وجود دارد. کافیست بعد از ثبت نام، شماره موبایل خود را با استفاده از کد پیامکی که به تلفن همراه‌تان ارسال می‌شود تایید کنید تا به مدت ۲۴ ساعت امکان استفاده آزمایشی از نمودارها را داشته باشید.

6. در صورتی که بعد از پرداخت، اشتراک حساب فعال نشده بود چکار کنم؟

در این حالت بایستی با پشتیبانی آنلاین سایت ارتباط برقرار کرده و شماره موبایل و چهار رقم آخر شماره کارتی که بوسیله آن پرداخت را انجام داده‌اید ارسال نمایید. همکاران بخش پشتیبانی به سرعت مشکل شما را پیگیری و برطرف خواهند نمود.
توجه داشته باشید که ساعت پاسخگویی بخش پشتیبانی بین ۰۹:۰۰ الی ۲۲:۰۰ می‌باشد. در صورتی که درخواست شما خارج از این بازه زمانی است، لطفا به تلگرام پشتیبانی چارتیکس به شماره ۰۹۲۲۷۵۴۶۷۸۳ پیام دهید تا در اولین فرصت بررسی‌های لازم انجام شود.

7. چارتیکس را روی چه دستگاه‌هایی می‌توان استفاده کرد؟

هم روی کامپیوتر و هم روی گوشی‌های موبایل و تبلت امکان استفاده از چارتیکس را خواهید داشت. تنها کافیست یک مرورگر مناسب (گوگل کروم یا فایرفاکس) را روی کامپیوتر، گوشی یا تبلت خود نصب کنید تا بتوانید به راحتی از چارتیکس استفاده نمایید.
به دلیل اینکه چارتیکس مدام در حال بروز شدن با آخرین تکنولوژی‌های وب می‌باشد، بنابراین حتما مرورگر خود را به آخرین نسخه ارتقا دهید.

8. چگونه می‌توانم از چارتیکس استفاده کنم؟

۱- وارد آدرس My.Chartix.ir شوید.
۲- روی لینک ثبت نام کلیک کرده و نام، نام خانوادگی، شماره موبایل (بدون ۰۹ ابتدای آن) و دو بار کلمه عبور خود را بنویسید. توجه داشته باشید که حتما شماره را به صورت صحیح وارد کنید. چرا که برای بازگردانی کلمه عبور به آن احتیاج خواهید داشت.
۳- روی دکمه ثبت نام کلیک کنید تا مراحل به اتمام برسد.
۴- حالا با استفاده از شماره موبایل و کلمه عبورتان وارد حساب کاربری خود شوید.

9. در چارتیکس امکان استفاده از کدام تایم فریم‌ها را خواهیم داشت؟

تمامی تایم فریم‌های متداول (۱، ۵ ، ۱۵ ، ۳۰، ۱ ساعته، ۴ ساعته، روزانه، هفتگی و ماهانه) در اختیار شما قرار دارند.

10. چرا استفاده از چارتیکس رایگان نیست؟

مراحل طراحی، توسعه و نگهداری چارتیکس مسلما برای ما دارای هزینه‌های زیادیست. هزینه‌هایی شامل برنامه نویسی سایت و امکانات آن، گردآوری داده‌های قیمتی بازار از منابع مختلف، تحلیل و پردازش داده‌ها، هزینه‌های مرتبط با میزبانی و سرورهای قدرتمند اختصاصی و … . قطعا بعد از استفاده از چارتیکس و مقایسه آن با سرویس‌های مشابه متوجه مناسب بودن هزینه اشتراک سایت خواهید شد.

12. کلمه عبورم را فراموش کرده‌ام. چکاری باید انجام دهم؟

۱- در صفحه ورود روی گزینه "بازیابی کلمه عبور" کلیک کنید.
۲- در صفحه باز شده شماره موبایلی که در هنگام ثبت نام وارد کرده بودید را بنویسید و دکمه تایید را بزنید.
۳- در صفحه جدید کد تاییدی که از طریق پیامک در اختیارتان قرار داده شده است را وارد کرده و دو بار کلمه عبور جدید خود را بنویسید و نهایتا دکمه تایید را بزنید.


همچنین در صورتی که موفق به تغییر کلمه عبور از این روش نشدید، اپراتورهای بخش پشتیبانی چارتیکس از طریق چت آنلاین آماده کمک به شما خواهند بود.

13. آیا برای یادگیری کار کردن با سامانه چارتیکس روشی وجود دارد؟

بله؛ ما یک فیلم آموزشی کامل از سامانه چارتیکس تهیه کرده‌ایم که با استفاده از آن می‌توانید با کل سامانه و ابزارهای تحلیلی آشنا شوید.

پاسخ خود را پیدا نکردید؟

درصورتی که پاسخ سئوال خود را پیدا نکردید میتوانید آن را برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت به آن پاسخ دهیم. همچنین با ارسال سئوال خود به ما کمک میکنید تا این صفحه را کامل‌تر کنیم.